top of page
  • Skribentens bildJan Röhlander

Reka bröllopsplatser...

Inför ett bröllop vill jag kolla väl förberedd. En del i det är att innan fotograferingen besökt de olika plasterna för fotograferingen. Då kan jag skapa mig en uppfattning om vad för grejer som kan komma at behövas, om det är något speciellt jag bör ta hänsyn till etc.


I helgen har jag rekat tillsammans med brudparet. Otroligt fina platser i och ikring Stockholm. Kommer bli en rolig fotografering som jag verkligen ser fram emot.

Att lägga ett tidsschema är nästan en förutsättning för att fixa alla detaljer en dag som bröllopsdagen. Det är många moment som skall lösas och det är många inblandade personer som skall göra sitt. Och så var det vädret...


Nu kanske du undrar vad en bild på ett fartyg som Cindirella har med saken att göra? Inget! Hade bara ingen annan bra bild till inlägget så det fick bli denna bild denna gång. Inom några veckor så kommer det dock många fler bilder från bröllopet. :)

19 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page